將呃Like變做善事!Sammi亂入oreo廣告 換得278箱餅

文: Cay Cheung
2017.03.15

  

日前鄭秀文Sammi與許志安去日本旅行時,被眼利的網友發現亂入了Oreo廣告,結果令廣告成為網友討論焦點。以為事件就咁就完結?無咁簡單!

 

事後Oreo為了感謝Sammi旅行時不忙拍照,決定將呃到的Like轉成實物,1個Like等於1塊餅送畀Sammi。而Sammi亦決定將呢份愛送出去,指「最終會集合所有餅轉贈一些慈善團體或弱勢社群」,鼓勵大家派like讓更多人得益。

  

最後一共呃到7萬個Like,即278箱Oreo Thins,Sammi感謝網友支持,會將呢278箱Oreo分別送給四個機構,並且在Facebook清楚解釋分配方法。Oreo亦講得出做得出,昨日已立即送出第一批Oreo Thins。

 

不少網友都讚Sammi做得好「成就了很多愛」。

亦有人建議「亂入其他品牌產品啦」,讓更多有需要的人得到幫助。

    

 

完整廣告: 

 

 

資料及圖片來源:鄭秀文 Sammi Cheng

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓