茶壺太太點止喺《美女與野獸》出現!迪士尼隱藏彩蛋晒冷

文: 王庭芝
2017.03.19

由英國女神Emma Watson、男星Dan Stevens主演的真人版《美女與野獸》終於正式上映,成為全球話題之作,無論你是不是Emma粉絲或迪士尼粉絲,相信多多少少都可以感受到電影的熱潮,而原著動畫版可能你都睇過無數次,但你又知唔知原來《美女與野獸》的角色曾經現身於其他迪士尼動畫中?

近日迪士尼公開一段「彩蛋晒冷」剪輯,考驗大家係唔係迪士尼忠粉,因為多個經典角色原來於不同的迪士尼動畫中互相客串,好似《美女與野獸》的「茶壺太太」就於《泰山》動畫出現過,而「野獸」則是《阿拉丁》裡面,茉莉公主父親的玩具之一。

而今年初上映的最新迪士尼動畫《魔海奇緣》,就可以搵到《小魚仙》Ariel身邊經常出現的黃藍色比目魚Flounder,另外,《冰雪奇緣》中出現的馴鹿Sven亦有在《魔海奇緣》驚喜現身。

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓