女大十八變?《超級巨聲》12歲參賽者變型男索女

文: 9527
2017.03.21

近日有網民搵出林昇湋趙展彤長大後的的相片,只聽名大家或者覺得好陌生,如果講埋《超級巨聲》的參賽者,大家又認得嗎?


趙展彤12歲時參加《超級巨聲》時,當時最年幼的參賽者。網民娘爆造型加上被指態度囂張,對父母言行極為惡劣,令她於網上劣評不斷。其實在她7歲的時候已經率先參與過《殘酷一叮》,一心要於娛圈發展。

年前更登上《中國好聲音4》唱《謝謝儂》,可惜未獲評判青睞,唱完一首歌就被踢出局。

趙展彤依然無放棄歌唱夢,最近更撇甩娘味換上韓系妝容,參演了電影《一夜再成名》,似乎已經準備好再戰娛樂圈。

林昇湋當年憑《餓狼傳說》一曲「成名」,奔放的台風令人留下深刻印象。當年陳潔靈建議Harddie「返去努力讀書」,佢果然聽話,更成功考入科大BBA,成為名牌大學生!

變瘦後的Harddie雖然談不上好靚仔,但已經唔再好似12歲時一樣圓碌碌,但佢亦似乎無意踏入娛圈,都係繼續努力讀書啦,加油!

來源:TVB, 趙展彤FB, 夢夢online

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓