揾畢業生剪片嫌貴走數 地產經紀:試衫唔滿意都可以唔俾錢

文: 9527
2017.03.29

或者設計師同藝術家特別好呃,而門外人又覺得設計「畫幾筆」、「按幾個製」就完成,令出低價買藝術等揾笨事件於網上老是常出現。近日又有初出茅廬的畢業生於網上撰文,指接到現任職地產經紀的舊同事邀約製作樓盤介紹影片,完成後慘被走數$3000,白費多日心血!

  圖:flickr@uberoffice

事緣今個月初,該畢業生的前同事以whatsapp邀約幫忙剪片,雖然明知freelancer工作只靠口頭承諾風險大,又無保障,但事主表示「見佢係我舊同事,搵得我點都要俾個面幫下手。」
 


第一次見面傾談影片細節,地產經紀已經臨時改地點兼遲到,直接兩、三條佢之前剪的影片事主睇,事主轉述他的說話指「知我大學『讀剪片』,想用我啲知識同技術去整比佢更好嘅片。」然後事主提出收費為$1000/1 min,雙方都同樣默認呢個價錢準則。雖然經紀提出若果「信唔過佢」可以先付$3000酬勞,但初出茅廬的事主話「唔敢收」,表示做完先收錢。
   
當晚事主立搵下唔同介紹樓盤嘅片黎睇下作參考,再整好一條demo「俾佢試睇」,而對方亦大致滿意。之後事主再提出新嘅建議令影片更吸引,但一直不獲回覆。
 

之後數天事主相約見面亦被經紀以工作忙碌為由推搪。

 
直至21日,經紀表示唔再需要事主繼續幫忙,仲諗住用$300就打發我走,事主表示「聽到我眼都突埋!」,雙方繼續理論,事主表示就算唔滿意條片,都要根據當初定落嘅價錢準則俾錢。最後經紀同事主講「Hea著咁應承我會俾$3000」

之後一直未收到錢,事主再次聯絡對方,對方「一毫子都唔想俾」,仲用「試衫論」反駁,話「試完衫唔滿意嘅話可以唔駛俾錢」,又話$1000/1 min係「天價」,該經紀認為一段幾分鐘片只值幾百蚊,將片剪接埋一齊再加返條音樂落去就搞掂。

事主繼續計數,指「如果佢一條片淨係俾$300,粗略估算一條片我需要約20 hrs完成,咁我時薪咪得返($300/20=)$15/1 hr?」,明顯有搵笨之嫌。

來源:事主Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓