「劇情曲折到爆」超高評價驚悚電影《訪 ‧ 嚇》香港上映!

文: 捌公主
2017.04.01

驚悚電影嚇得人之餘有劇情,小編都經常又要驚又要睇。美國電影《兒凶》班底製作、超高評價的新作《訪 嚇》(GetOut) 要在香港上映了!

 

《訪 嚇》率先在美國上映,在電影權威網站Rotten Tomatoes獲得99%的專業評分,觀眾評分都有89%(須知道爛蕃茄畀分好手緊),證明電影有期望未必失望。電影大膽加入種族歧視完素,內容講述白人女友帶非裔男友回家見家長。到達紐約鄉村湖邊屋後,男主角要忍受被女友家人開種族的玩笑。後來感到氣氛不妥,更發現有黑人男性接二連三從這裏消失。被一名黑人男子警告他「Get Out」,可惜已經走不掉...

 

 

 

 

睇預告片更見到有催眠情節,令故事更加耐人尋味。網友指劇情「劇情曲折到爆」。是本年度必睇的驚悚電影。《訪 嚇》在518日香港上映,搵定朋友位陪你入戲院嚇餐飽啦!

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓