Cara Delevingne新戲大殺外星人!《星際特工:千星之城》香港暑假上映

文: 捌公主
2017.04.03

無人不愛的Cara DelevingneShow、唱歌、拍戲瓣瓣掂,上一套《自殺特攻隊》Cara嘅造型雖然勁有型,但套戲令Fans大呼失望。不過唔緊要,Cara新戲《星際特工:千星之城》飾演對抗外星人嘅Badass好令人期待。2017暑假香港上映!

 

 

 

 

故事發生28世紀,宇宙各星球已可互通。Cara 與《蜘蛛俠2:決戰電魔》的綠魔型男 Dane DeHaan 合作,飾演時空特工維持宇宙各星球和平及秩序。他們被指揮官派往阿爾法星執行任務。這個住有1700萬來自全宇宙成千上萬不同族群的星球,表面上雖然種族共融,實際上卻有野心家暗中破壞這個一向安穩的星球,而且矛頭更是直指人類,期待兩大主角如何拯球地球! 

 

 

《星際特工:千星之城》是本年度全球矚目的科幻動作片,改篇自1967年開始出版的《星際特工》漫畫系列。並由《第五元素》及《LUCY:超能煞姬》的法國鬼才導演洛比桑執導。除了Cara  綠魔,歌手Rihanna都有參與客串飾演外星人。仲有亞洲人熟悉的臉孔,韓國男團EXO前成員吳亦凡飾演特工,是電影的關鍵角色。粉絲又有藉口入場啦!

 

 

 

電影預告疑似聽出Cara講一口美式英語,女神你還有甚麼是做不來的?

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓