睇下你中幾多個!日男生眼中8個「娶唔過」的女生舉動

文: 捌公主
2017.04.04

不只香港,日本女生都很怕變剩女。尤其日本男生對「老婆」的要求比一般國家的男生多。日本節目新婚有田vs独身女軍団 ~有名人459人の結婚から学ぶ幸せのつかみ方~街訪了男士,綜合嘉賓的意見,選出最「娶唔過」的女生舉動,香港女士睇下你有無中!

 

 

 

1. 寫字醜。日本女仔填速遞地址時,字唔整齊兼醜樣,原來會大打折扣。(編按:死啦,小編寫開狂草)

 

2. 成日講粗口

 

3. 食相恐怖,沒有儀態

 

4. 在家只穿內衣褲。雖然在自己的家很舒服,但只穿內衣褲也太隨便,沒有儀態。

 

5. 上廁所時,拉廁紙太大聲。

 

6. 房間太亂太污糟,代表將來不會洗衫及洗碗 (先生你是要娶工人嗎?)

 

 

7. 喜歡喝有氣礦泉水。因為有氣礦泉水比較貴,代表大花筒,不替丈夫慳錢。

 

8. 壽司飯沾豉油,因為日本文化是只有魚生才可以沾豉油。

 

哇塞,日本男生要求也太高了,作為干物女的小編還是乖乖回家干物好了。

 

來源:dailymotion

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓