戳穿小籠包、擠走湯汁?外媒教超錯食法惹公關災難

文: 9527
2017.04.04


小籠包的精髓在鮮甜的湯汁同薄皮。英國媒體《Time Out London》最近上載介紹小籠包的短片,記者用筷子戳穿小籠包、放走湯汁,影片一出就引來大量網民批評食法大錯特錯!
     
《Time Out London》介紹唐人街的「爆汁」湯餃(exploding soup dumplings),記者教用筷子拆開小籠包外皮,擠出及流出湯汁,甚至不用湯匙,直接任由湯汁全部流走。 
       
影片上架數天已吸到近5000「嬲嬲」,網民鬧爆《Time Out London》唔識食兼浪費食物,仲話睇到好不安!
   
 
 
《Time Out London》教超錯食法又要「召喚關公」,結果於旗下另一網頁《Time Out Shanghai》補穫教正確小籠包食法。
 
用湯匙幫手,再吸晒湯汁先係正宗食法,咁食舒服晒。 
     
 
 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓