航班超賣好平常? 杜汶澤爆無得上機經歷 質疑航空公司睇錢做事

文: Cay Cheung
2017.04.11

  

今日聯合航空處理機票超賣的手法,強行拖走亞裔乘客真係震驚全球。雖然不少人話航班超賣是一件很普遍的事,指制度原意是降低航空公司營運成本,雖則大部分公司都會作出賠償,但乘客是否要抱著上唔到機的心態買機票?

圖:United 

藝人杜汶澤亦在社交網站分享自己的經歷,指試過一次要搭飛機(並非UA)去某個國家拍戲,可惜Check in的時候,被告知無位。明明有訂位,並手持E-ticket,但依然上唔到機。

  

後來杜汶澤的助手尾寶,打給製片尋找解決方法,怎知航空公司的職員聽完電話之後,轉頭就搵到機位。

   

杜汶澤覺得航空公司並非突然能騰出機位,只是向其他乘客「開刀」,他們才可以上到飛機。

 

最後,杜汶澤批評航空公司的處理手法,直指「究竟咩政權,可以咁樣保障生意佬呢」。更為乘客抱不平,質疑「點解比咗錢都唔等於飛到」。

 

資料來源:杜汶澤 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓