你都可以收到孔劉電話!3個步驟免費跟大叔通話

文: 王庭芝
2017.04.12

講到2017上半年最成功的韓劇,相信莫過於由型男大叔孔劉主演的《鬼怪-孤單又燦爛的神》,除了贏盡話題性,孔劉亦憑劇再創事業高峰,廣告代言接到手軟。近日,他代言的一個韓國品牌BC Card推出了一個有趣的免費手機互動遊戲,粉絲只須簡單3個步驟就可以收到孔劉的來電!

 

Step 1:首先在電腦開啟「http://www.nowbc.net/?section=2」索取QR code和一組隨機號碼,成功連接後,在手機打開網頁並輸入該組隨機號碼

 

Step 2:手機會收到一則來自「孔劉」的短訊,短訊以韓文寫上:「依家可以講電話嗎?有啲嘢想講,我想打電話畀你。」

 

Step 3:你會接到一個來電,而來電顯示就是「孔劉,」!只要你留心聽,就會聽到孔劉以溫柔的聲線用韓文說:「對唔住,唔知道你會就咁離開,唔好走,我會好好照顧你。」

 

通話結束後,你還可以選擇與孔劉行街或去咖啡店,讓你以女友視角跟孔劉「約會」,而且可以體驗在草原360度尋覓孔劉。這款手機互動遊戲費用全免,香港都玩到,雖然是全韓文顯示,但步驟總算簡單,各位孔太太想收到孔劉來電就即刻試玩啦!

 

圖:BC Card官網、手機畫面擷圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓