港男玩交友App「真人同相有出入」第一次約會被女神偷望後甩底

文: 捌公主
2017.04.12

P圖發達的年代,執相、角度影相呃人再不是女士的專利。男人一樣P得出神入法。不過執相始終呃唔到好耐,約出來見面時便知是否犯左商品說明條列-圖同真相有出入。有港男係香港討論區發帖,指在交朋友App認識女神,第一次約會卻被女神偷望後甩底。原因是「棚牙同身型比想像中有出入」。

 

 

港男指在交朋App認識了做社工的港女,在電話傾談了一星期後,雙方決定約出來見面。女神卻突然甩底,男主角再以手機傳短訊查問原因,原來女神曾經出現偷望他,發現港男「棚牙同身型比想像中有出入」。

 

雖然港男以英文解釋自己願意多做運動減肥,以及箍牙改變樣貌,只希望可以與女神見面,交個朋友。但女神主意已決,更坦白說「很正常,如果我係豬扒但又P到好索你都接受唔到啦!」最後以「有緣再見」完結對話。港男嘆道女仔是否很在意外表。

 

網友們都同情男主角遭遇,認為女神太老實太Hurt。亦有網友指是港男P圖太勁「呃人在先」不對,加上無緣無故用英文回答女神的中文,可能惹來反感。

 

  

 

有人突破盲點,指樓主提過「我睇得上眼既都唔揀我」,證明他都注重外表,無有資格質疑女神。應該找一個與自己差不多水平的女朋友,就不會被嫌棄。

 

 

 

雖然亦有網支持樓主,認為是女神太直接不對,鼓勵樓主再接再厲,找個好女仔。

 

來源:香港討論區

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓