旅客投選全球10大最佳航空公司!第一位拍片串爆聯合CEO

文: 捌公主
2017.04.13

近期最多旅客關注邊間航空公司最好坐(最重要係邊間唔會打穫你)。國際知名旅旅網站Trip Advisor日前公布由全球旅客投選的「全球最佳航空公司」排名,由阿聯猶航空獲第一位,仲好威威豬拍咗條廣告片串一串聯合航空。

 

 

 

Trip Advisor過去一年收集了全球旅客對各大航空的意見,包括他們對座位舒適度、 伸腿空間、飛機餐、顧客服務、抵坐度、清潔度、機艙娛樂、登機等各方面的評價,計算出全球10大最佳航空。排名如下:

 

1位:阿聯猶航空

 

2位:新加坡航空

 

 

3位:巴西藍色巴西航空

 

 

4位:美國捷藍航空

5位:新西蘭航空

6位:韓國大韓航空

 

7位:日本航空

 

8位:泰國微笑航空

9位:美國阿拉斯加航空

10位:印尼加魯達航空

 

阿聯猶航空除了奪得最佳航空殊榮,仲獲得最佳頭等艙及最佳經濟客艙獎項。難怪要拍番條片串一串聯合航空CEO。上個月CEO先生穆尼奧串阿聯猶非真正航空。阿聯猶在廣告強調不只是「真正」的航空公司,更是最好的。仲引用聯合航空口號「Fly the Friendly Skies」,指「我們才是來真的」,真係乜仇都報哂!

 

 

來源:Trip Advisor / dailymail / Emirates

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓