天行者回歸「暗示」Jedi滅亡!《星戰8》預告出爐

文: 捌公主
2017.04.15

《星球大戰7》大獲好評,全球影迷都好期待待第8集《星際大戰:最後的絕地武士》(Star Wars: The Last Jedi),而最新預告啱啱出爐,仲有驚人暗示!

 

 

 

今集天行者Luke Skywalker回歸,不過講出對白「I only know one truth: its time for the jedi to end(我只知道,Jedi是時候終結了),影迷紛紛猜測唔通Jedi真係會滅亡?不過,女主角Rey係上一集成功搵到天行者兼佢為拜師,估計Jedi未必會末路,最有可能是由Rey繼承。

 

至於Rey的神秘身世,上一集沒有完整交代。但她的力量感應強得驚人,帶領她找到Luke Skywalker,希望今集會多交代Rey到底跟Luke或「Obi-wan」有甚麼關係!

 

 

上集睇到最尾都知道回歸的Luke Skywalker仍然由同一演員Mark Hamill飾演,粉絲除了可以再見天行者,亦可以一賭莉亞公主最後的風采。

 

電影未公佈上映日期,各位星戰期待一下吧!

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓