一秒搞掂!磁力極速拆装相機帶

文: Eunice Lam
2017.04.22

有冇計過每次換相機帶大約需要幾耐時間呢?來自英國的品牌Restrap設計了一款磁力相機帶,最大的賣點就是只需不到一秒的時間,就可以迅速換到相機帶啦。

英國手工製作的相機帶,以軍用級物料製造,可承受達100公斤的重力。以磁力力量,確保鏡頭蓋牢固地蓋在相機上,加上其符合人體工學設計的相機帶,方便用家隨時拿起相機拍照。

以雙20mm的磁性扣,大家不用再花時間解除相機帶和拉扣,輕鬆固定、移除、調換以及作細微調整,而且只需短短一秒的時間就可以迅速把相機帶安裝到相機上,方便又簡單。這款相機帶亦可連接到任何款式的相機上,方便攝影師靈活使用,隨時換相機影相。

使用方法:

磁性連接系統由一對元件組成,一側直接接觸相機機身,另一側則連接在背帶上,一對元件共同作用,創造出一種無縫連接效果。

價錢為港幣$399,有興趣的朋友可於SearchingC網站訂購。

 

資料、影片及相片來源:searchingc.com

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓