宋仲基都客串 朴海鎮新劇演特務一洗潺仔形象

文: 王庭芝
2017.04.21

曾經演出韓劇《來自星星的你》、《奶酪陷阱》的男星朴海鎮一向予人「文弱書生」的印象,過往演出的角色大多斯斯文文,而上綜藝節目玩遊戲更是輸多過贏,不過在新劇《秘行要員》(MAN X MAN)中,朴海鎮一改戲路,化身cool爆特務,經常打到飛起!

《秘行要員》由4月21日起在Netflix與韓國JTBC電視台同步播出,首集講述一名為達成任務而不擇手段的冷血頂尖特務金蔎雨(朴海鎮飾),第一項任務就是化身為韓流巨星呂雲光的臥底保鑣,憑著「找到三個木頭雕像」這唯一線索完成任務。

新劇除有型男朴海鎮,還有人氣韓劇《太陽的後裔》男主角宋仲基客串,不過據知宋仲基今次客串不是做「劉時鎮」,而是飾演一名銀行職員,早前更被韓國傳媒影到他以恤衫西褲斯文look現身拍攝現場,唔知各位粉絲覺得朴海鎮型啲定「劉時鎮」型啲?

圖:Dispatch

圖:Dispatch

圖:Dispatch

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓