Twins相隔4年合體拍新戲 阿Sa、柏豪首度合唱主題曲

文: 王庭芝
2017.04.26

《原諒他77次》由邱禮濤執導,蔡卓妍(阿Sa)興周柏豪擔任男女主角的愛情小品,將都市情侶的實況呈現,相見好,同住難,更何況在一起十個年頭,彼此間的感情還可以保鮮嗎?相處越耐,會令你對伴侶越信任越安心,還是越來越多疑惑和不安?

圖:FB@原諒他77次

近日電影公開了主題曲《請你愛我》的MV,歌曲由男女主角阿Sa及柏豪所唱,MV剪輯了電影中的精彩片段,而更多有份參演的演員亦一一曝光,包括三屆金像影后惠英紅、影帝黃秋生、Twins的鍾欣潼(阿嬌)、Yumiko、盧巧音等。

【精選推介】不怕英文Email!7個簡易百搭Email句子

【精選推介】男女最愛emoji大公開!呢啲emoji覆快啲?

【精選推介】聽足十年!一睇就識唱 衛蘭6首經典代表作  

片段其中一幕見到飾演阿Sa媽媽的惠英紅與在醫院相擁痛哭,短短幾秒,已經感受到小紅姐的演技爆發力。

至於阿嬌亦有在MV中閃過,她以全黑打扮現身,手執一本簿,封面顏色似是戲中提到的《77 Heartbreaks》記事簿,唔知佢同記事簿的來歷又有無關係呢?

 

故事簡介:

Eva(蔡卓妍 飾)與男友Adam(周柏豪 飾)拍拖十年多,卻因一件小事突然分手。原來五年前Eva得到一本名叫《77 Heartbreaks》的記事簿,是讓情人們寫下他們的心碎經歷。當本子寫滿的時候,就是記事簿主人該分手的時候。 

上映日期:待定

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓