Pitch Perfect演員惡搞《美女與野獸》 茶壺太太「超hot」搶鏡

文: 王庭芝
2017.05.09

一年一度的盛事MTV電影頒獎禮日前舉行,大家的焦點都可能落於英國女神Emma Watson憑《美女與野獸》勇奪「最佳演演員獎」,更是大會首次無分性別底下送出獎項,講到《美女與野獸》,除了因為有Emma加持而大受歡迎,戲中的好歌當然功不可沒,而且首首入腦,頒獎禮其中一個環節就惡搞《美女與野獸》,主持人Adam Devine更搵埋一齊於電影《完美巨聲幫》(Pitch Perfect) 合作過的演員上陣!

扮演「野獸」的Adam被舞蹈員抬起,並在台上大叫:「我需要一個貝兒」,此時鏡頭轉,《完美巨聲幫》女星Hailee Steinfeld就在台下呼應:「預我!」然後脫去外套,騷出「貝兒」的經典黃色禮服造型,連本尊Emma都拍爛手掌。

而在《完美巨聲幫》非常搶鏡的Rebel Wilson則穿上「茶壺裝」,以優雅步姿登場,扮演「茶壺太太」,仲唱出改版的主題曲《Beauty and Beast》,改成「I wanted to look hot// I’m wearing a teapot」,歌詞相當抵死!

其實《完美巨聲幫》的演員都係唱得之人,惡搞還惡搞,唱功都依然在,一齊睇吓呢個精彩演出!

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓