熊大激萌cosplay動物 LINE FRIENDS新系列聽兒歌學英文

文: 王庭芝
2017.05.17

深受大人小朋友喜愛的卡通人物LINE FRIENDS近年可謂無孔不入,除了經常同各大品牌推出聯乘產品,又有自己製作的動畫,亦開發不同特色的自家系列,最近LINE FRIENDS又有新搞作,推出以熊大為主角的Jungle Brown系列,熊大穿上各式動物裝大玩cosplay,造型激萌!

Jungle Brown的官網上可以搵到各式熊大cosplay動物的介紹,主要有穿恐龍裝的Dino Brown、白老虎裝的Snow Brown、長頸鹿裝的G. Brown、豬仔裝的Piggy Brown、企鵝裝的Pengo Brown、狐狸裝的Fox Brown、水獺裝的Water Brown、海獅裝的Happy Brown、刺猬裝的Needle Brown和黃色小雞Sally「cosplay」白色雞的Chicken Sally。

Jungle Brown系列推出了多首英文及韓文兒歌,可以邊睇住佢哋在森林裡面的生活,邊學英文,另外還有其他造型的LINE FRIENDS角色cosplay登場。

官網仲有小遊戲可以玩

連結:https://www.linefriends.com/junglebrown# 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓