HR開價$8500請大學畢業生「我肯畀機會你仲嫌人工低」

文: 捌公主
2017.05.23

臨近暑假,又係一班應屆大學生開心畢業之時,不過同時又要為搵長工而苦惱。作為以血汗換取的大學學位,Fresh Grad們願意接受幾多人工呢?有自稱任職人力資源主任的網友的討論區發帖,指去年有很多畢業生來見工,他們的預計薪金「過高」,表示「請你仲要教埋你,根本是公司蝕低」。奉勸一眾畢業生不要太計較人工。睇到一眾網友無名火起。

 

 

 

帖文指大多大學生開價五位數字人工,但他作為HR認為大學生毫無經驗,請大學生是付錢教他們,是一個很寶貴而難得的機會,所以$8500-$9200才是恰當的工資。但過往有很多大學生黑面兼拒絕。

 

 

網民幾乎一面倒狂插樓主,雖然大學生沒有經驗,但有學歷,應該給他們合理薪金水平。

 

 

 

 

而且百物騰貴,要生活、畀家用、車錢、飯錢,不過一萬完全不能接受。指責公司刻薄。

 

 

 

 

仲有網民笑指IVE畢業生人工高過大學畢業幾倍。

 

  

 

 

圖:電影《穿Prada的惡魔》劇照 

 

來源:香港討論區  

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓