好好味=餐餐都想食同一碟餸 每個仔女都一定經歷過媽媽8大狂想

文: Nor
2017.05.25

媽媽總特別緊張仔女,關心手法層出不窮,但有時媽媽的創作力量同幻想真的會嚇你一跳!Youtuber FELLAS就用誇張方式拍出媽媽關心子女的情況,如與現實情況雷同,代表媽媽真係好關心你! 

 

當你去剪頭髮時

相信唔少仔女每次剪完頭髮都會畀媽媽問:「咁就剪咗?」在媽媽眼中,如果花幾百蚊,頭髮無短返幾吋(剷青最好)就唔叫剪頭髮。

 

 

當阿囡著裙時

在思想傳統的媽媽眼中,阿囡穿的裙總比現實長度短幾吋,即使及膝裙望落都露出半對大脾。

 

 

當你不小心說「這個餸好好味」時

媽媽腦袋會自動將這句話翻譯成「我想每天都吃這個餸」,就算幾好味,天天吃也會吃膩呀…

 

 

當你已經吃飽時

媽媽總覺得子女「瘦到成碌竹」就算你已經飽到吃不下,媽媽仍然會夾菜到你碗內,直到胃再無一絲空隙。

 

 

當阿囡要出夜街時

聽到「出夜街」、「唱K」,媽媽腦裡已經飛過無數個電視劇常上現的夜蒲劇情喇。

 

 

當阿囡帶男友回家時

當阿囡帶男朋友回家,兩人匿入房時,愛擔心的媽媽總會借東借西敲門,就怕囡囡「蝕底」!

 

 

 

當你回家吃飯時

在外居住或是住Hall的子女回家時媽媽就會花盡心機心力炮製「九大簋」,碟碟都是仔囡最愛吃的菜色。

 

 

當你不回家吃飯時

一切回復正常,長居在家的家人繼續過兩餸一湯的生活,想要滿漢大餐就要再等到子女回家時才能享受。 

 

雖然媽媽的幻想世界有時過份誇張,但每句操心都是關懷愛錫的表現。


完整片段:

來源:FB@Fellas授權轉載  

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓