靚仔外籍男模上歌唱節目 開聲即時形象崩壞

文: 王庭芝
2017.05.26

韓國人氣綜藝節目《看見你的聲音4》每集都會有一班素人參加者現身,叫嘉賓競猜誰是音痴,誰是隱世歌手,最新一集就有一位外籍參加者,以樂隊姿態現身,更加彈住電結他出場,加埋俊朗的外型,極有可能是一名樂隊主音。

【熱門話題】《訪‧嚇》10個隱藏訊息「Get out」咁解

【熱門話題】Google玩改造 Andriod Emoji全部變圓形

【熱門話題】3步學識!Apple16個簡易影相技巧

【熱門話題】非港澳出生居民5步網上申請台證  

今集的嘉賓女子組合Twice要估這位「樂隊主音」定「音痴模特兒」,最後揀咗後者。

當外籍靚仔一開聲,全場觀眾即時笑爆,因為佢實在走音走得太誇張,雖然知道佢唱緊樂隊Fun的大熱歌曲《We are young》,但係確實點聽都係唔啱音,不過外籍靚仔繼續落力熱唱,令Twice都為佢打氣。

原來外籍靚仔名叫Gabriel,本身係一名模特兒,過去曾為知名品牌CK拍攝過內褲照,而佢亦有夾band,只係唔係主音,而係擔任鼓手。

佢更加小露兩手,即席表演打鼓,相信都可以為剛才崩壞的形象挽回多少分數吧!

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓