《辦公室大狂殺》80人殺剩1個!老闆同事困獸鬥血腥互殺

文: 捌公主
2017.05.26

正所謂「阻人收工,猶如殺人父母」,打工仔被困公司走唔甩,真係惡夢中嘅惡夢。不過!惡夢之中,有得打鑊老闆,會唔會唔同講法?外國新戲《辦公室大狂殺》(The Belko Experiment)完全挑戰你的極限官能,全公司被揀中做社會實驗,要求所有同事互相殘殺,80人中只有一人能夠生存。情劇猶如日本經典電影《大逃殺》的辦公室版,將大家平時的明爭暗鬥,放大成真實版你死我活,各位打工仔應該好有共鳴!

 

 

 

故事簡介:史上最殘酷人性試煉!80名平凡上班族,某天被困在平日上班的摩天大樓裡,廣播系統突然傳來不知名人士的聲音,恭喜他們獲選參加一場社會實驗,在接下來的時間裡,80個人必須用手邊可得的物品當作武器互相殘殺,沒有時限直到遊戲最後,只有1個人可以活著離開大樓… 

 

 

電影由 《詭屋驚凶實錄》、《安娜貝爾》、《分裂》製作團隊製,夠哂懸疑兼刺激緊張,當中不乏血腥場血,挑戰你視覺!電影在台灣已經上映,希望香港都會有上映消息啦!

 

  

 

 

 

來源:ifilm 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓