Beautiful都串錯?Google發布最常「串錯字」統計

文: 9527
2017.06.02

打錯字是每個人時常都會犯的錯誤,最經典連詩雅也曾經將串錯Peace串錯Piece,引起網民熱討。最近Google發布最常「串錯字」統計,原來不單香港人會寫錯筆畫,原來美國人都經常串錯簡單生字。


【精選推介】HR開價$8500請大學畢業生「我肯畀機會你仲嫌人工低」

【精選推介】無女仔朋友唔緊要!電腦工程系女生結婚搵兄弟當伴娘

【精選推介】阿婆想「一齊坐傾計」強行拉病母讓坐 女兒爆粗反擊獲網民激讚

 

美國不同州份的錯字表 :
1.Beautiful
加州人最常串錯Beautiful (美麗),可能香港小朋友比他們還串得準確呢!


2.Tomorrow 
亞利桑那州人最常串錯Tomorrow (明天),不過懶惰的我們都常常用簡寫,當然會忘記原本的串法。


3.People
夏威夷人常串'People(人),下次去夏威夷可以留意當地人有沒有串錯,作為旅行中的一點樂趣。



4.Banana 
新墨西哥人覺'Banana(香蕉)最難串,會不會是當地人不喜歡食香蕉,所以不能順利地串出?


5.February
新澤西州人應該不喜歡2月的來臨,所以常常串錯'February (2月)'。不過香港應該好期待2月,因為通常都有得放農歷新年假期。

 


其他美國人經常串錯的字有「License」 ,「Disease」,「Priority」和「Receipt」等等。 

  

 

來源:Daily MailPixabay 

 

【熱門話題】M痛坐關愛座被中年婦「搞小動作」讓座:關愛座唔係刻左你個名

【熱門話題】70歲婦FB公審中學生唔讓座反被網友鬧爆!學生媽媽出來回應了

【熱門話題】M痛被婆婆搞小動作迫讓座 無位坐痛到嘔反被鬧唔尊重老人家

【熱門話題】搞港鐵要同個仔一齊坐 一句「You Stand Up」強行拉人起身讓座

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓