「有耳的菠蘿」考起神奇女俠 姬嘉鐸上節目流露真性情

文: 王庭芝
2017.06.01

DC漫畫改編的超級英雄電影《神奇女俠》(Wonder Woman)在香港上映,早前在美國試映期間大獲好評,而在香港開畫票房成績亦相當理想,近日姬嘉鐸忙於四出宣傳新戲,日前她上到人氣節目《The Tonight Show Starring Jimmy Fallon》,其中一個環節她與主持人Jimmy Fallon玩「大話盒」遊戲,兩人以板分隔,需要輪流形容自己所抽到之物,對方則分辨是否為大話。

姬嘉鐸先選中一個裝住招財貓的盒,她即席發揮她的演技,說了一半真話一半假話,令Jimmy上當,以為她完全說真話。

【精選推介】HR開價$8500請大學畢業生「我肯畀機會你仲嫌人工低」

【精選推介】無女仔朋友唔緊要!電腦工程系女生結婚搵兄弟當伴娘

【精選推介】阿婆想「一齊坐傾計」強行拉病母讓坐 女兒爆粗反擊獲網民激讚 

第二回合到Jimmy抽盒,打開之後竟然是一個「有耳的菠蘿」,實在有種莫名的喜感,Jimmy打算學姬嘉鐸講大話,欺騙對方係一個黐滿粟米片的公仔頭,不過都係瞞唔過姬嘉鐸,被她識穿。

最後一個回合, 姬嘉鐸抽中一隻假腳,不過今次姬嘉鐸就講真話,但成功以演技騙倒Jimmy以為佢講大話。

之後,節目安排了一名男演員扮「神奇女俠」,佢身穿運動套裝出場,不久就開始脫衣,露出「神奇女俠」緊身上衣及三角褲,令姬嘉鐸睇到眼都突埋,而Jimmy更為姬嘉鐸掩眼,場面搞笑。

姬嘉鐸全程表情多多,她的舉手投足都被網友大讚夠率真自然,稱得上是新一代女神!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓