TVB重現亞視經典!原唱現身演繹《我和殭屍有個約會》主題曲

文: Cay Cheung
2017.06.05

無線音樂節目由《流行經典50強》做到《流行經典50年》,請來了不少令人驚喜的嘉賓演繹金曲。最新一集則找了王馨平獻唱《我和殭屍有個約會》主題曲《夢裡是誰》。

 

   

難得現身,當然亦不少得代表作《別問我是誰》,今次更同時演繹了國語版及廣東話版本《請不必再等》。

 

其實早前就找來了蔣嘉瑩現場演繹《我和殭屍有個約會II》的主題曲《假如真的再有約會》。

 

【精選推介】HR開價$8500請大學畢業生「我肯畀機會你仲嫌人工低」

【精選推介】無女仔朋友唔緊要!電腦工程系女生結婚搵兄弟當伴娘

【精選推介】阿婆想「一齊坐傾計」強行拉病母讓坐 女兒爆粗反擊獲網民激讚  

大家可能對蔣嘉瑩這個名字覺得陌生,但對她的歌聲絕對不陌生。相隔多年,蔣嘉瑩依然能唱出水準,不少網友更大讚歌聲多了一份韻味。

     

想不到今次竟然還可以在TVB節目聽到原唱者演繹亞視電視劇的主題曲,而主題曲亦勾起不少網友對劇集《我和殭屍有個約會》的回憶。

 

其實早年無線劇集《老表,你好hea!》 亦曾以《假如真的再有約會》為插曲,講述林在野(郭晉安飾)和齊靜雯(萬綺雯飾)之愛情,嘗試將經典再現。但相信觀眾一聽到這首歌,只會記起《我和殭屍有個約會》中的馬小玲。

   

之前找來了傅珮嘉現身再唱《絕》,亦獲得不少好評。完整版本請到《流行經典50年》重溫。

 

【熱門話題】香港街頭實測!用老土開場白識女仔 結果一句就拖到手仔

【熱門話題】去旅行更長命?專家分析放假去旅行的5大身心益處

【熱門話題】老闆關心=你做嘢唔掂!舞台劇《小人國》啜核謎語操識穿老闆口是心非

【熱門話題】2018年免費換新一代智能身份證!5大新舊證對比  

 

圖片來源:TVB節目擷圖 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓