英文作文「代Chris Wong寫信Friendzone女神」網民大讚老師起題有創意!

文: 捌公主
2017.06.15

中學生最熟悉的老朋友Chris Wong多年未有透露有伴侶,有中學老師就發揮創意,英文作文要求學生代Chris Wong 寫信 Friendzone女神,網民大讚題目有創意,但笑說「寫唔落手」。

 

網民在Facebook群組名校Secrets發帖,上載了一張中學作文卷重。內容大意為作為中學生的Chris Wong,某天在櫃桶底發現女同學Allison的紙條,邀請Chris周末去睇戲,署名後仲加埋雙心,字裏行間充滿愛字。

  

 

作文要求學生代表Chris Wong寫信回覆Allison。不過,殘酷的老師安排一段神女有心、襄王無夢的戲碼,作文必須以「我永遠當你是最好的朋友」(I will always treat you as a best friend, always)作結尾,暗示要碗轉拒絕Allison的愛意並將她Friend-zoned

 

網民大讚作文題有創意,更有網民笑言「第一次friendzone人」、「寫唔落手」;亦有人很想一試拒絕人的滋味,更笑言如果考試遇上這個作文題目,一定能夠獲得高分。

 

 

同時亦有網友發揮非一般的創意,引導其實Chris Wong可以對Allison說「會以男朋友的身份愛你,也會像好朋友一般對待你」,果然厲害!

  

   

 

來源:名校Secrets 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓