IKEA推創意料理工作紙 食材放格仔一焗食得!

文: 捌公主
2017.06.28

宜家傢私(IKEA)的傢具大受歡迎,其中一個原因是它的說明書操作令砌傢具變得簡單,加拿大IKEA利用說明書的原理,推出一系列的「料理工作紙」(Cook This Page),好像小時候填工作紙一樣,跟著方格的份量放入食材,一焗就得食!地獄廚神無藉口再懶喇!

 

 

 

料理工作其實是烤盤紙,上面以可食用的墨水列明烹調份量及步驟。加入列明的食材及份量後,就可以包起放入焗爐,一焗食得,完全是懶人終極食譜!

 

 

 

 

 

焗好後解開烤盤紙,放入碗碟,馬上開動快樂!

 

 

 

食材可以自行購買,或到IKEA食材部買預先設計好的份量食料,慳時間方便之餘,即使煮一人份量,亦確保不會浪費食材。

 

來源: 加拿大IKEA

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓