Netflix美韓合作新戲《Okja》女孩角度看肉類怎樣被殘忍製成

文: 捌公主
2017.07.11

踏入暑假,悶在家中沒事幹?Netflix又有好戲上線了!由《韓流怪客》韓國鬼才導演奉俊昊執導的《Okja》在康城影展大獲好評,小編睇完都感動落淚。這個表面是人豬逃亡的故事,其實帶出人類為利益殘忍虐待動物製成肉類的訊息。包裝很好的所謂有機天然肉類,有多有機?

 

 

 

電影由韓國導演奉俊昊執導,演員、製作美韓合作,利用小演員的童真大人世界的醜陋。結合了荷里活動作片的刺激與韓國片的細膩,小主角演技真撀,還有美藉韓裔靚仔Steven Yeun、演技一流的Tilda Swinton參演,電整體水準很高。故事講述年輕女孩 Mija 如何排除萬難來保護她最好的朋友:一隻名叫「玉子」的龐然巨獸,使它免受勢力龐大的跨國集團綁架。 

 

 

  

 

電影已經Netflix上線,叫埋Friend一齊睇啦!

  

 

 

 

來源:Netflix

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓