唔好嘈醒女朋友/老婆!英研究:女性睡眠時間要比男性多

文: 捌公主
2017.07.14

發現身邊女朋友成日嗌累?或者老婆唔願起身?原來係因為女人比男人用更多腦汁,要瞓耐啲都係正常之事。專家講架!

 

 

英國羅浮堡大學對210名研究對象進行了一項睡眠研究。發現女性比男性需要的睡眠時間較長,原因是女性普遍需要顧及家庭及工作,長時間處理多項工作,大腦較活躍。

 

負責研究的教授Jim Horne表示,女性大腦結構比男性的複雜,而且傾向一心多用,習慣同一時間彈性處理多項工作,用腦比男性多,所以晚上需要較多睡眠休息。而且,日間用多少腦汁,晚上就要睡多少補充。一般來說,女性比男性,額外需要20分鐘的睡眠時間。 

 

 

如果女性睡眠不足,會導致身體出現毛病。甚至情緒出現問題,例如沮喪、抑鬱、憤怒等。相反,研究顯示男性睡眠不足時,沒有出現以上的象徵。

 

各位男士,想要一個開心的伴侶、一段良好的關係,唔好嘈醒女朋友/老婆喇! 

  

  

 

來源:The Liberal 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓