童年回憶再嚇你!《娃鬼回魂7》Chucky返嚟再殺人

文: 捌公主
2017.08.11

「Hi Im Chucky, wanna play?」相信唔少人嘅童年都被呢隻刀巴公仔嚇過。賣相可愛又邪惡嘅Chucky叫人又怕又想睇。其實這些年來Chucky一直有拍續集,來到今年已經係第7集喇!最新娃鬼回魂7《Cult of chucky》今年10月上映!

 

 

 

故事講到過去四年來,Nica (Fiona Dourif 飾)因精神病被判進治療院。期間她一直深信自己是謀殺了全家的主嫌而非Chucky,但當她的精神治療師引進了一種全新團體治療「工具」─ 一個熟識的笑臉娃娃,療養院便開始發生一連串的死亡事件。從此,Nica開始懷疑自己其實並不是癲的。而一直被Chucky追殺的小男孩Andy (Alex Vincent 飾)如今長大了,並決定與Nica聯手對付邪娃。不過在拯救Nica之前,他還須先打倒Chucky的妻子Tiffany (Jennifer Tilly 飾)。

 

 

 

美國即將在10月上映,香港嘅朋友要等下喇! 

 

 


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓