血腥版《Home Alone》!Netflix萬聖節恐怖新戲《辣手保姆》

文: 捌公主
2017.10.06

10月撞正有13號黑色星期五及萬聖節,恐怖片特別多。唔敢入戲院睇? 係屋企打開Netflix嚇餐飽啦!Netflix搞怪新戲《辣手保姆》血腥、緊張得來不忙帶點喜劇元素,Cult得來好吸引啊!

 

 

《辣手保姆》由《未來戰士2018》、《爭女特務王》導演McG執導。內容講述男主角Cole的父母出遊,找到靚女臨時保姆照顧他。Cole在晚上偷偷走出房間,驚見保姆竟然是邪教成員,在家中大開殺戒,而且要追殺Cole令他封口!

 

 

 

 

 

預告一出,大量網民留言指這是崩壞版的《Home Alone》。電影將於下周10月13日黑色星期五上線,同朋友一齊邊笑邊嚇餐飽啦!

 

 

  

 

完整預告

 

 

來源:Netflix Asia

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓