馬莎x柏靈頓熊窩心聖誕廣告疑似講粗口 馬莎如此回應

文: 捌公主
2017.11.09

「又到聖誕~又到聖誕」聖誕節尚餘一個月,各大品牌紛紛推出聖誕廣告。今年英國馬莎與電影《柏靈頓2》合作,以聖誕熊身份出現於全新的聖誕廣告,但竟然被聖誕老人大搶鏡呀!

 

 

 

英國馬莎3天前在YouTube上載廣告,內容講述賊仔在倫敦城內潛入屋偷聖誕禮物,卻遇上天真的柏靈頓熊,誤以為他是聖誕老人,忙拉著他到處分派禮物,最後感動了賊仔改邪歸正,做了一晚聖誕老人。

 

 

 

觀眾大呼廣告窩心之際,有耳朵靈敏的人卻聽出聖誕老人因為口音大重,向柏靈頓熊道謝講「Thank You」時,誤聽成粗口,成為社交媒體熱話,更被英國主流媒體廣泛報道。可憐的柏靈頓熊就這樣被賊仔聖誕老人搶了風頭。

 

 

 

雖然大量網民指一旦聽到粗口,便不能假裝聽不到。亦有網民撐聖誕老人字正腔圓地說出「Thank You」。馬莎代言人回覆英國媒,表示聖誕老人說話清晰,不會對廣告作出修改的。

  

 

 

完整廣告:

 

 

來源:M&S/news.sky 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓