傳TVB落令全面封殺!張繼聰拍片回應事件

文: Cay Cheung
2017.11.23

最近播放的台慶劇《誇世代》雖然見到張繼聰出現,但近日就傳出TVB落令全面封殺張繼聰。據報指阿聰今年簽了蕭定一的公司HMV數碼中國娛樂,而新公司與無綫正因早拍攝電影《十月初五的月光》發生問題,需要打官司。傳無綫已落令,禁止蕭定一旗下藝人參與TVB的活動。

日前TVB台慶亦未見到張繼聰出席慶典。 

 

不少朋友都非常關心張繼聰的情況,而張繼聰亦拍片回應事件。在影片中雖然沒有表明被「封殺」,但透露「未來有一段時間唔可以再係將軍澳出現」,眾所周知TVB電視城在將軍澳,暗示將有一段時間不會再回到TVB,默認事件。

 

張繼聰其後再講出一段感言,直指「感謝TVB對我的栽培,給予了我很多機會,好多謝珍姐」。同時亦有多謝台前幕後的兄弟姊妹,指「你地給了我好多好美好的回憶。」

 

雖然未來有一段時間未必可以見到張繼聰在電視螢幕出現,但最後都呼籲大家支持自己有份主演的劇集《誇世代》。雖然未必再拍TVB劇,但阿聰強調「將來的日子會繼續努力,在我的作品裡面,比心機磨練自己的演技」

不少網友聽到呢個消息都覺得可惜,紛紛留言支持張繼聰,直言「阿聰你咁勁,去邊都掂啦!」。

 

對於有網友就表示「今日開始熄電視,唔睇無線所有台」,而阿聰亦有回覆留言,再次宣傳新劇「唔好衝動,睇埋誇世代先」。

 

  

回應全文:

 

來源: FB@張繼聰 Louis Cheung

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓