閻奕格發片後首辦個唱 「樂少」周柏豪驚喜撐場

文: 王庭芝
2017.12.13

歌手閻奕格昨晚於九展舉行《閻奕格我有我自己音樂會》,格格以婚紗晚裝look出場,一連唱出多首金曲,大騷天籟靚聲,當中不乏翻唱其他歌手的作品,而周柏豪更驚喜現身擔任嘉賓。

格格表示:「雖然出道7年,但一直覺得自己似新人,因為我15年才有第一首歌,到今年才出第一張大碟,所以今日見到大家都令我好感動。」她又指歌迷打賭自己會唔會喊,不過格格就表示會忍住,至少上半場不哭。她又分享一路走來的苦與甘,她感謝自己過去曾經經歷兩年低潮,令自己更學會爭取。

格格亦大唱廣東歌,而去到演唱會中段,周柏豪以嘉賓身份出場,除了獻唱《使徒行耆2》主題曲,兩人亦合唱《一事無成》,柏豪又分享兩人相識經過是於一次頒獎禮中,見聽過格格的聲音就印象非常深刻,之後格格將舞台給柏豪時,柏豪盡顯紳士風度,為對拿起「婚紗」裙擺,笑言:「呢方面我有經驗,新娘係要換衫。」

完整歌單如下:
我有我自己
我何必
盔甲
只有你還在
凝視
苦瓜
你給我聽好
讓我留在你身邊
傾城
假如讓我說下去
逃避你
如何可以不愛他
終生美麗
下一站天后
一事無成(與周柏豪合唱)
天網(周柏豪獨唱《使徒行者2》主題曲)
偏執面

亦敵亦友
你敢不敢
第一天
We don't talk anymore
位置
新寵
崇拜
有光那一邊

萬中無一
一小片天堂

Encore:
也可以
讓我跟你走

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓