狂迷睇足97次《憤怒鳥》 Netflix公布港人煲劇調查

文: 王庭芝
2017.12.14

影視近年愈來愈受歡迎,因為觀看劇集、電影不受時間、地點限制,有較大自由度,串流平台Netflix近日做了一個有趣統計,關於香港觀眾過去一年的煲劇習慣,香港人不嬲鍾意煲劇,調查就發現觀眾平均只需3日已經追完一輯節目,全球平均為 4 天,果然貫徹香港人做事「講效率」的作風!而神劇《怪奇物語2》(Stranger Things 2) 就榮登極速煲劇榜第一名,是2017年年最多人在上線24小時內看完的節目。

統計數字亦發現其中一名會員於今年共看了 97 遍改編自手機遊戲的3D電腦動畫《憤怒鳥大電影》(The Angry Birds Movie),到底他是多愛憤怒鳥呢?

另外,統計顯示由2016年11月1日至2017年12月1日期間,煲劇時數最高紀錄的一天是10月15日,原來當日是8號颱風卡努吹襲的星期日,大家出唔到街,在家中煲劇似乎都是颱風天的最佳消遣。

 

來源:Netflix提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓