【移動城市:致命引擎】有哈爾移動城堡feel!倫敦變行走怪物吞併小城

文: 王庭芝
2017.12.21

由「魔戒三部曲」及「哈比人系列」導演Peter Jackson監製新作《移動城市:致命引擎》(Mortal Engines)日前公開首支前導預告,電影改編自暢銷同名小說,於2016年落實開拍,預計2018年12月上映。

故事講述在未來世界,人類的文明被逐漸破壞,衍生新的生活模式,移動的空中城市主導,弱肉強食,大城市會吞併小城市,主角Tom Natsworthy出身於未來大城市倫敦的低下階層,自從他遇上一名危險的逃犯Hester Shaw後,開始發現生命中獨特的使命和生存方式。

不少網友睇完預告的第一個反應都係話覺得有宮崎駿動畫《哈爾移動城堡》的感覺,因為仔細睇一個個「移動城市」,除咗識郁,還會冒煙,部份更加有腳,就好似《哈爾移動城堡》般有生命。

上映日期:2018年12月6日

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓