自閉兒搭港鐵被老伯打 港媽千字文交代 獲過萬網民支持

文: Cay Cheung
2018.01.11

昨日網上流傳一條在港鐵爭執的片段,片段中一位帶著孩子的港媽與職員理論,指兒子被老伯打,而車廂其他乘客則出言責怪自己。上載影片的網民希望在場人士提供資料,幫港媽找回公道。

影片引起熱烈討論,而事件中的港媽,昨晚亦親自在Facebook群組「香港突發事故報料區」發文交代事件,質疑港鐵職員處事不當,對於旁觀的乘客行為非常失望,有感香港的公義逐漸消失。黃媽媽先講述一次事發經過,指與自閉兒搭港鐵時,突然聽到「啪一聲」,向身邊的伯伯了解發生什麼事,得知是小朋友不小心踢到伯伯。黃媽媽解釋兒子是特殊小朋友,就唔小心踢到伯伯而道歉。

「到第九次我開始有火提高聲浪同伯伯講,我仔仔唔小心踢到你我已經講咗八次對唔住,但你唔可以專登打佢,佢唔小心有錯但你專登亦有錯」。

黃媽指同車的乘客則開始指責自己蝦老人家,並作出人生攻擊,如「教下你個仔啦、打佢咪打佢囉、白粉婆爛落車啦」。她解釋「因為兩個孩子先至搞到自己咁不修篇幅,完全踐踏我嘅尊嚴我直情喊到失控收唔到聲。」

後來到轉車站黃媽要求阿伯向兒子道歉,得到的回覆是「我係老人家講咩對唔住」,然後就出現另一位阿叔講「你噉樣就係蝦阿伯,夠膽就報警」。

黃媽即時打電話報警,向到場的港鐵職員講唔可以放人走,但不受理會。黃媽質疑港鐵職員處事不當,直言「係咪如果佢哋扒手或者非禮你哋都係噉樣放人」。

對於在車廂發生這件事,黃媽最後表示覺得「公義已經俾架地鐵車走曬」。明白仔仔唔小心踢到人有錯,但對方專登打返佢亦有錯,但車廂的人只是指責自己蝦阿伯,港鐵職員沒有盡力協助,而到場的警察亦言「如果你要追討你要先去差館小朋友亦會好論盡」。

帖文一出,不少網民都留言鼓勵黃媽媽,知道照顧特殊小朋友不容易。

有網友指事件其實反映出不少問題,政府對融合教育支援不足,令到社會上對等特殊小朋友存有誤解。亦有網友覺得在場乘客的表現非常冷漠。

不過亦有網友提出疑問,到底有無人見到伯伯打小朋友。

 

完整版:

來源:香港突發事故報料區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓