想請彭于晏做嘉賓!趙學而披露紅館個唱gimmick

文: 王庭芝
2018.03.04

入行接近30年的歌手趙學而,今年4月即將迎來首個紅館個唱,早前學而接受「港生活」訪問,暢談準備個唱的點滴,學而率先透露演唱會選曲之餘,更自爆希望請彭于晏做嘉賓,最想對方能夠站在台上聽她唱歌!

有「民選歌后」之稱的趙學而近年總算苦盡甘來,好歌喉備受網民熱捧,繼前年11月首次在九展開辦個人演唱會獲得空前成功後,網民再度發功,今次終於推到上紅館開騷,不過只辦一場,絕對是貴精不貴多,被問到演唱會上會唔會有嘉賓?學而就話要賣個關子,不過如果可以的話,她最想請到男神梁朝偉和彭于晏做座上客:「佢哋咩都唔做,淨係喺台上聽我唱歌都夠,因為彭于晏夠晒養眼嘛!偉仔就我以前都翻唱過佢嘅歌,所以如果可以請到佢嚟都好!」

至於演唱會有甚麼賣點?她笑言自己幾十歲人首次在紅館開騷已經係gimmick!她又表示:「今次會唱一啲上兩次九展同澳門演唱會上無唱過嘅歌,仲有一啲從來都無公開演唱過嘅歌,都係我好喜歡嘅80至90年代女歌手作品,包括林憶蓮、關淑怡同王菲,佢哋嘅歌都係陪伴我成長嘅養份,所以我希望喺一個屬於我嘅舞台上同大家分享我歡喜嘅音樂。」

一向是「翻唱王」的學而表明今次演唱會上會唱多些自己歌,少些翻唱歌,她說:「上次演唱會有好多屬於我自己嘅歌無唱到,有好多朋友喺網上留言要求點歌,所以盡量安排擺多啲我自己嘅歌落去,滿足大家要求。」

不少歌迷除了想欣賞到學而的演唱會,也期待學而盡快推出新碟,不過大家可能要再等吓,她說:「舊年年尾出咗一首新歌,係電影主題曲《黃金花》,但暫時未有計劃做新碟,目前專心做好演唱會。」不知道演唱會有無機會聽到學而現場獻唱《黃金花》呢?大家要拭目以待。

趙學而演唱會詳情:https://goo.gl/sz6x94

場地提供:Colour Brown 咖啡事多

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓