【聖誕怪怪傑】英國男神班尼狄聲演「青bb賤精」 超市惡作劇無極限

文: 王庭芝
2018.03.09

環球影片與光映娛樂 (Illumination Entertainment) 2018年聖誕壓軸登場,《壞蛋獎門人》系列、《Pet Pet當家》最強創意班底新作《聖誕怪怪傑》(The Grinch),根據蘇斯博士(Dr. Seuss)的經典夢幻故事改編,更邀請到《奇異博士》英國男神班尼狄甘巴貝治 (Benedict Cumberbatch) 聲演搞鬼的聖誕怪怪傑 (Grinch) !

每年聖誕節都是電影黃金檔期,輕鬆幽默的動畫當然唔少得,今年有《壞蛋獎門人》系列班底創作的全新動畫《聖誕怪怪傑》(The Grinch)陪大家過聖誕!電影改編自經典兒童圖書《How the Grinch Stole Christmas!》,主角Grinch係一隻性格孤僻古怪的毛神神綠色魔怪,經常以惡作劇整蠱人,電影公司搵嚟《奇異博士》英國男神班尼狄甘巴貝治 (Benedict Cumberbatch) 配音,班尼狄的代表作「福爾摩斯」都係個性格孤僻又寸咀的人,相信為Grinch配音唔會有難度啦!

至於廣東話配音版就有香港男神黃子華聲演主角「格林傑」,子華神昔日代表作之一「奸人堅」都係出名的賤精,唔知「格林傑」又有無「奸人堅」咁賤mean呢?

 

故事簡介:

出名躁底又孤僻的聖誕怪怪傑受不了濃厚的節日氣氛,為了耳根清淨,他決定要偷走這個一年一度的大日子!他喬裝成聖誕老人,帶著鹿仔四處偷禮物……途中他遇上了Cindy-Lou — 一個恨見聖誕老人的小女孩。她的熱情能否融化冷漠的聖誕怪怪傑呢?

上映日期:2018年12月27日

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓