福祿壽十周年紅館演唱會 得意陳禛晒rap技俘虜觀眾心

文: 王庭芝
2018.03.09

由王祖藍、阮兆祥和李思捷組成的「福祿壽」踏入十周年,昨晚在紅館舉行《福祿壽十周年演唱會》,再度合體發放笑彈。三人一向是模仿高手,以姣爆造型扮女人,大唱大跳當然濕濕碎。演唱會上除了「福祿壽」傾力演出,昨晚還請來特別嘉賓到場。

祥仔的表演環節中,陳國邦和羅敏莊5歲的囡囡陳禛驚喜現身,兩人合唱《廣播道fans殺人事件》,陳禛rap足全首歌,記得所有歌詞,兼且無甩beat,即時面對紅館數千觀眾,咁多uncle、auntie睇住,依然表演從容不迫,同祥仔展現極佳默契,相信都係遺傳了爸爸媽咪的表演天份,難怪全場觀眾都拍爛手掌。

另外,梁家輝、李司祺、關菊英、黃凱芹、陳嘉佳(細細粒)等亦爲頭場擔任表演嘉賓。

圖:主辦單位提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓