騎呢眉毛忽然爆紅 女神光環眉你敢唔敢試?

文: 9527
2018.03.09

「眉毛」是女生的生命與靈魂,就算素顏亦堅持畫眉。韓式一字眉或者日系幼眉都是港女熱捧眉妝,最近外國美妝Blogger自創新眉妝,以一圈光環眉於社交網洗版,各位女神有勇氣跟風試嗎?

光環眉(Halo brow)由眉尾一筆過畫到另一邊眉,呈橢圖形,正如其名似足光環,但不少網民對Halobrows都表示「No」。

 

始創人Hanna lyne是外國出名的Instagram Makeup Blogger,常以眉在眉毛上化一些特別的妝容。

 

 

 

隨後,其他化妝Blogger更開始畫另類眉毛,如Huda Kattan上傳畫Micky Mouse耳朵的眉毛及魚尾眉毛等,或者這樣畫眉毛的方式可能只有女神可以駕馭到......

 

 


來源:Hannah lyne@IG, Huda Kattan@IG

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓