《美女廚房》12年後再翻拍 網民要原班人馬先會睇

文: Ling Kwok
2018.03.14

由鄭中基、梁漢文及方力申主持的搞笑節目《美女廚房》推出至今已12年,成為了TVB綜藝節目的經典,不少網民經常翻看,笑言「睇十次笑十次」。想不到12年後,《美女廚房》要翻拍!

有指《美女廚房》第二輯將會在6月首播,由於製作班底將會跟前作不同,所以屆時節目推出並不會叫《美女廚房》,並以第二種面貌見人。

網民聽到《美女廚房》翻版,紛紛覺得好驚喜。可是知道班底截然不同,他們關心主持人選的問題。

因為三位主持鄭中基、梁漢文及方力申是節目裡其中一個重點。

面對女藝人們的「傑」作,看著三位主持的反應,笑點就會隨之而來。

有傳節目將會由蕭正楠、林盛斌及張振朗三人做主持,網民反應甚大。

要求「要原班人馬先會睇!」,更直言「冇鄭中基就唔係叫《美女廚房》喇。」

亦有網民提議換一換角度,推出《暖男廚房》或者有市場。

不過還是會觀望節目會請甚麼女藝人做嘉賓。

因為當年真係集集都有唔同有份量的女星上節目。

「美味天使」也是節目其中一個賣點。

據知TVB將會在下星期對外公布關於《美女廚房》的詳情,未知TVB會否聽眾觀眾意見,再找鄭中基、梁漢文及方力申做主持,將經典重現大家眼前呢?

圖片來源:《美女廚房》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓