全港首間持牌貓酒店 美容SPA/專人陪玩/包接送

文: Toby Mok
2018.03.17

復活假又就快到,好多人都會趁住長假期去旅行,而養貓的朋友好多時都會將主子放在寵物酒店托管,但現時大部分的寵物酒店都是同時為貓狗提供服務,喵星人同汪星人同住同一個環境難免有啲不方便。現在就有全港首間的純貓酒店,分別在天后同沙田都有分店,今次就帶大家去沙田貓酒店分店參觀下~

沙田貓酒店有十多間房間供大家租住,有標準房同VIP房揀,空間算大,價錢每晚$260起。

每日仲會有20分鐘活動時間,等貓貓出來玩下伸展下~

想舒服啲的話可以試埋店內的微泡SPA服務,可以去除貓貓的死毛同增加血液循環,價錢為$340。

現場仲有少量糧食同用品可供選購。

酒店仲提供包接送服務,收費為$100起,價錢會因應不同地區而有所調整~

以後出遠門,又多個可以托管主子的地方啦~因為房間數量有限,所以想訂房的朋友仔最好預先打電話去問下啦~

店鋪名稱:中英純貓酒店

地址:沙田排頭村28號1/F

電話:94225478

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓