海報有樣無名鬧爆TVB唔尊重演員 李嘉:當我友情客串定老臨?

文: 9527
2018.03.16

出色的演員是公司資產,台前幕後人員合作互相尊重,方能為觀眾帶來好作品。近日TVB 打得之一李嘉於社交網站發文,表示自己於微博見到《包青天》劇集海報有感而發,抱怨開封七子中4人有樣無名,從演員名單上消失,覺得有欠尊重。

 

 

日前TVB劇集《包青天》流出宣傳海報,飾演包青天、展昭及公孫策的譚俊彥、張振朗及曹永廉於海報上有名有姓,甚至陳凱琳、龔嘉欣、傅嘉莉、陳自瑤等幾個花旦亦只係得名無大頭相。

最搞笑開封府「四大名捕」得個樣但在演員名單中失蹤,難怪李嘉鬧爆「開封七子當中還有王朝(李嘉)、馬漢(譚坤倫)、張龍(李日昇)、趙虎(黃耀英)!!!」

李嘉抱怨「開拍至今我們也不知一起捱了多少個通宵!」。雖然對白不多,但每集都是有份參與,宣傳海報上有樣睇,但最後演員名字竟然無印在海報上,霸氣鬧爆相關人士「你當我們是友情客串?!還是老臨呀?!」

另一套李嘉有份演出的劇集《大帥哥》海報正常得多,包括李嘉在內,所有演員有樣又有名。

不少網友都支持李嘉師傅,叫佢繼續努力,覺得TVB唔尊重演員。



有網友直線抽擊TVB高層,指「高層眼中前線只係工具,付出多少根本唔在乎」,叫李嘉忍一忍。李嘉直接回應話「呢鑊無忍嘅必要!」,似乎真係好嬲!



Bob亦有留言安慰李嘉叫佢不需要介懷,又話「我都試過,唔值得動氣」

來源:李嘉fb李日昇ig


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓