《愛回家之開心速遞》Terry痛哭之謎已經解開!KC邊有咁容易死?

文: Ling Kwok
2018.03.27

KC與Terry(歐瑞偉與李偉健)這對「CP」,已經成為了《愛回家之開心速遞》的吉祥物,卻多次傳出KC要退出劇組的消息!今次也不例外,早幾天見到Terry手捧著KC的「遺照」,觸動了網民的神經,直呼:「冇KC睇嚟做咩!」不過謎底似乎已經解開了!

見到呢張相都覺得激動!

話說KC千方百計想同Helen(姚瑩瑩)復合,不惜自己捱窮食麵包,在Helen面前就扮闊綽。而Helen擁有身家100億,身邊的遺產管理人John(何啟南)極力勸她不要與KC在一起。

不過Terry後來向Helen講出真相,發現KC為求復合,付出了很多。

Helen大受感動,留言同KC講復合。

點知阿John聽到好嬲,於是一棍打KC頭。KC憑著強大意志醒來,並一支箭衝去Helen屋企。

可是去到樓下,卻被細路一粒魚蛋撃中而暈倒。

鏡頭一轉就是Terry身在靈堂捧著KC照片痛哭。

大家以為KC已逝之際,原來只係Terry為了拍戲培養情緒,所以用KC的照片谷淚,真係大吉利是!

不過KC被John扑暈,醒來後就「返老還童」,智商只得5歲,醫生也束手無策。

KC本來可以重獲爸爸的信任復職,但偏偏受傷,大小姐同Terry都好頭痕,除了幫KC之外,極力隱藏事件。

但死對頭阿John發現KC受傷,於是又想陷害他。

只是以為成功之際,KC又意外撞到頭,回復正常,更成功復職執返身彩。

當以為KC好返,可以同Helen有情人終成眷屬,卻發現KC原來變成了另一個人,並忘記了Helen。

兩人既迂迴又坎坷的情路,原來未到終點,看來路很漫長!

圖片來源:歐瑞偉Instagram、《愛回家之開心速遞》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓