馮盈盈《果欄中的江湖大嫂》演MK好神似 現實中佢仲係一個好家姐

文: Ling Kwok
2018.03.28

馮盈盈除了在《果欄中的江湖大嫂》飾演MK妹,現實中曾經做過一陣MK,她以前染過「MK必備」的金髮,直到現在都有網民回帶。其實MK文化除了外型,MK仔女都有一些性格特徵。雖然他們看似會搞是非懶有型,但往好處看,其實他們有時都會有義氣、重感情,剛烈之中帶點溫情。

馮盈盈就是一個好例子,她除了是MK,更是個好家姐。

記得她曾在《後生仔傾下偈》講起大學選科,提到選讀食品及營養學,除了因為喜歡食,其實背後還有故事。

她提起小他四歲的弟弟:「我細佬兩歲嘅時候就有慢性腎炎,咁呢個病就冇得根治嘅,一路就要靠藥物同食物嚟控制,佢一路以嚟都要食得好清淡,濃味嘅嘢都唔食得,要低油低鹽。成世人都要咁樣,如果冇得醫話嘅,當時見到佢冇啖好食,就諗住揀營養學呢一科,讀完希望可以幫到佢。」

馮盈盈講完這番說話,不少人覺得她是個好姐姐。

現時醫學昌明,她的弟弟有生物製劑,飲食上不用節制得那麼辛苦。就算如此,馮盈盈都沒有後悔,笑言:「由得佢喇!」

所以話,MK不是罪,MK都可以重情義,有強烈的家庭觀念。就算馮盈盈身為港姐不夠優雅,其他方面都已經搭夠。

圖片來源:馮盈盈Instagram、《後生仔傾下偈》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓