13萬點擊率填詞人收入只得$12.21!香港做音樂全靠一團火

文: Cay Cheung
2018.03.28

每年音樂頒獎禮,都聽到一眾台前幕後的音樂人慨嘆在香港做廣東歌一點都唔容易。近日就有音樂人在社交網站分享業界實況,填詞人王仲傑上載了一張版稅收入結算表,半年來歌曲在各大串流音樂平台播出,約13萬人次的歌曲收聽率,版稅只得$12.21,自嘲做音樂原來食唔到一餐茶記。

王續指「計法複雜過財爺派錢」,稅收表顯示歌曲曾在JOOX、KKBOX、MOOV、Spotify 等串流音樂平台播放,雖然各個音樂串流平台沒有仔細列明計算方法,但可見超過一萬次的收聽率,都未必為填詞人帶來$1的收入。

圖:pexels 

王補充除了串流音樂平台上的收入,還有其他渠道如出碟得到收入,但收入一樣係好少,好多人堅持做廣東歌係因為真係好鍾意。

帖文引起不少音樂人的共鳴,香港做音樂甚艱難,由幕前轉到幕後的文恩澄亦貼出自己的稅收表,30萬的收聽率收入有$72.47。

另一創作歌手劉卓軒亦直言「其實做音樂,每一秒仍然能生存必須要感恩」

不少網友都驚訝原來一首歌的收入得咁少,更指「少得咁可憐」。

有網友就建議想支持本地音樂,買碟是最實際,可惜對音樂人來說,現時出碟愈來愈難。

圖:pexels 

來源:FB@Kit WongRannes ManHinry Lau 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓