又有理由約朋友去睇show! 研究:多看演唱會更長命

文: Ling Kwok
2018.04.03

近期有不少歌手宣布開演唱會,例如張敬軒、五月天等等,教一眾歌迷欣喜若狂,不惜通宵到售票處外排隊,或有幾部手機、電腦做stand by。歌迷除了可以近距離聽偶像唱live會畢生難忘外,但原來還有延年益壽的功效!

眼見有如此多具吸引力的歌手開個唱,都會心大心細究竟睇唔睇好。

而倫敦大學金匠學院發出了一項研究,由社會行為學家Patrick Fagan​提出,恆常欣賞演唱會與長壽有關係。

研究更講到每兩星期睇一次演唱會,有機會長命9年。源於收睇演唱會時,歌迷的心跳率及心理質素有所提升。

而且有數據顯示,觀眾收睇完演唱會20分鐘,整體的自我價值觀提升了25%,和他人的親密度增加了25%,精神也提高了75%,更指超過三分之二的受訪者認為聽live比單純在家聽音樂更開心。

由此可推斷出,演唱會對健康、快樂及幸福感有著深刻的影響。至於恆常睇演唱會是否真的長命九年那麼多,就信不信由你!但至少肯定以後多個理由去睇演唱會都冇咁肉赤!

來源:PIGEONS & PLANES

圖片:特高娛樂張敬軒Facebook劉德華網誌PEXELS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓