方東昇主持《長命百二歲》繼續搞爛Gag:歲月先有資格催人

文: Ling Kwok
2018.04.03

TVB主播方東昇最近低調地主持新節目《長命百二歲》,過往幽默的主持風格,在探討沉重的人口老化的節目當中,依然能夠體現得到。而同行的老前輩李德成,聽到方東昇一如以往講求食字、押韻的爛Gag,都忍不住話:「真係畀佢激死!」

節目一集只有三分多鐘,目前播出了11集,幾乎每集都有金句。即席更大家總結一下:

1.「慢慢嚟唔好急,我哋唔會催人,歲月先有資格催人」

2. 41歲的方東昇沾沾自喜地說:「按照世衞標準,45歲或以上先係中年,所以我仲係大好青年。」

八叔李德成都有金句爆!

3. 黃曉瑩對李德成說:「你人生經驗咁豐富,食鹽多過我哋食米。」李德成答:「食得鹽多就要食藥㗎喇」

4.「人生七十古來稀,八叔一百都OK」

5. 未必人人可以做明星,但只要努力,就有機會做精英

6. 「室雅何需大,不過如果室又雅又大,可能仲好」

7. 「想食乜可以自己揀,所以食嘅都係開心樂園餐」

8. 「見到你(李德成)就好似以前馬王『步步友』咁,『步步有力』呀。」

9.  香港人講求唔好急,最緊要快,而台灣人就係「慢慢來,比較快(國語)」

10. 有髮不能不「執」,有請執「髮」部門

11. 高人一出手,頭髮冇變有

除了爛gag金句,方東昇主持時的反應都好可愛。就好似他探訪老人院,負責人表示要老人家不再用約束帶,讓他們培養自主權,所以過去已燒掉了幾千條約束帶,方東昇第一個反應就是:「好像林則徐燒鴉片一樣。」負責人聽到之後哈哈大笑。

圖片來源:《長命百二歲》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓