戇豆先生再做蝦碌特務 《特務戇J 3》九月回歸

文: 王庭芝
2018.04.06

英國喜劇演員路雲雅堅遜(Rowan Atkinson) 的「戇豆先生」(Mr. Bean)深入民心,2003年他主演的《特務戇J》(Johnny English) 雖然跟「戇豆先生」沒有關係,但是主角「Johnny」的性格都貫徹「戇豆」精神,同樣是符符碌碌,笑料百出。2011年推出續集《特務戇J之救國大業》,相隔七年,再推出第三集《特務戇J:神級歸位》,預計9月有得睇喇!

去年5月宣布開拍《特務戇J:神級歸位》並繼續由路雲雅堅遜擔演主角Johnny English,首回預告近日亦正式公開。

今集講述犯罪集團入侵英國軍情處電腦系統,令國家陷入一片混亂,全部英國特務的資料外洩,除了一人-Johnny English,Johnny原本在做小學教師,突然被召回救駕,搵出黑客真身,不過以他out爆的特務知識,加上撞板多過食飯的才能,究竟能否順利完成任務?

 

《特務戇J:神級歸位》首回預告:

上映日期:2018年9月

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓